Postup pri vrátení tovaru
- Chápeme, že virtuálny výber na našom eshope nie je to isté, ako keď vyberáš fyzicky u nás na pobočke, a môžeš si vybrať nie úplne podľa svojich predstáv.
- Preto by sme ťa chceli upokojiť a uistiť, že máš 14 dní na rozmyslenie - tovar potom môžeš vrátiť či vymeniť za iný.
Ako to funguje?
1. Akonáhle ti príde zásielka máš 14 dní na zoznámenie s produktom.
- POZOR - nepliesť si zoznámenie s požičovňou a pod. 14 denná lehota slúži na zoznámenie s tovarom, čo obnáša, prečítanie si pravidiel alebo zistenie z akého je materiálu či sú funkcie podľa predstáv a pod. Je to rovnaké ako v kamennej predajni, kedy si produkt môžeš ohmatať fyzicky a okuknúť. V predajni sa s produktom tiež nehráš. S dronom medzi regálmi nelietaš, doskovku si tiež nerozbalíš a nezahráš. Neznamená to bežné používanie pri ktorom si po 14 dňoch povieš, že ťa už nebaví a opotrebovaný produkt vrátiš.
- každý produkt má svoje špecifiká, odporúčame v týchto dňoch nevyhadzovať obal, krabičku či ďalšie príslušenstvo a zachovať všetko v čo najoriginálnejšom stave.
2. V prípade, že si s tovarom spokojný, nie je čo riešiť, sme radi, že sa ti produkt páči a prajeme príjemnú zábavu.
3. Pokiaľ ti tovar nevyhovuje, mal si iné predstavy alebo si si to jednoducho rozmyslel, dôkladne zabal a priprav tovar späť na cestu k nám.
- je fajn, keď nám dáš o vratke vedieť dopredu mailom, môžeme sa rovno dohovoriť na spôsobe vyrovnania či náhrady. nie je to ale tvoja povinnosť
- prosím dbaj na správne zabalenie, nech sa tovar pri preprave späť k nám nepoškodí
- do balíčka pribal papier s formulárom pre odstúpenie (stiahneš TU) alebo aspoň papier s vyjadrením a identifikáciou objednávky (číslo objednávky, mail z ktorého si objednával) a číslo účtu na ktorý ti vrátime peniaze
- bez identifikácie objednávky nevieme z ktorej objednávky tovar je a bude tu čakať pokiaľ sa sám neozveš
- balíček prosím neposielaj s dobierkou nebude prevzatý
- balíček pošli späť k nám na adresu:
fyftstore s.r.o.
Osadní 35
Praha 17000 - tovar je možné vrátiť aj osobne priamo u nás na pobočke
4. Akonáhle k nám tovar dorazí a my ho skontrolujeme, dáme ti vedieť, že je všetko v poriadku a vybavíme všetko podľa dohovoru s tebou
Reklamácia
S reklamáciami je to trochu inak. Každá reklamácia je iná a musíme k nej pristupovať individuálne.
Najlepší spôsob, akým môžeš postupovať je nasledovný:
- - poškodený produkt odfoť, ako najlepšie vieš vrátane detailu poškodenia a identifikuj z ktorej je objednávky
- - fotky nám pošli na objednavky@fyft.sk
- - akonáhle si tvojho mailu všimneme fotky vyhodnotíme a napíšeme ti ohľadom ďalšieho postupu.
- - nič viac ani menej je to jednoduché - cez fotky dokážeme odhadnúť, čo sa stalo alebo kde je príčina a môžeme ti rovno poslať náhradné súčiastky či nový kus a pod. nemusíme si tak posielať tovar tam a späť a celú záležitosť tak urýchlime
- pokiaľ bude potrebné tovar poslať k nám vždy prilož identifikáciu z akej objednávky je tovar a čo je s ním zle
- V prípade, že bude potrebné tovar zaslať k nám, vyplň tento reklamačný formulár a zašli ho spoločne s produktom.