Postup pri vrátení tovaru

- Chápeme, že virtuálny výber na našom eshope nie je to isté, ako keď vyberáš fyzicky u nás na pobočke, a môžeš si vybrať nie úplne podľa svojich predstáv.
- Preto by sme ťa chceli upokojiť a uistiť, že máš 14 dní na rozmyslenie - tovar potom môžeš vrátiť či vymeniť za iný.

Ako to funguje?

1. Akonáhle ti príde zásielka máš 14 dní na zoznámenie s produktom.

  • POZOR - nepliesť si zoznámenie s požičovňou a pod. 14 denná lehota slúži na zoznámenie s tovarom, čo obnáša, prečítanie si pravidiel alebo zistenie z akého je materiálu či sú funkcie podľa predstáv a pod. Je to rovnaké ako v kamennej predajni, kedy si produkt môžeš ohmatať fyzicky a okuknúť. V predajni sa s produktom tiež nehráš. S dronom medzi regálmi nelietaš, doskovku si tiež nerozbalíš a nezahráš. Neznamená to bežné používanie pri ktorom si po 14 dňoch povieš, že ťa už nebaví a opotrebovaný produkt vrátiš.

  • každý produkt má svoje špecifiká, odporúčame v týchto dňoch nevyhadzovať obal, krabičku či ďalšie príslušenstvo a zachovať všetko v čo najoriginálnejšom stave.

2. V prípade, že si s tovarom spokojný, nie je čo riešiť, sme radi, že sa ti produkt páči a prajeme príjemnú zábavu.

3. Pokiaľ ti tovar nevyhovuje, mal si iné predstavy alebo si si to jednoducho rozmyslel, dôkladne zabal a priprav tovar späť na cestu k nám.

  1. je fajn, keď nám dáš o vratke vedieť dopredu mailom, môžeme sa rovno dohovoriť na spôsobe vyrovnania či náhrady. nie je to ale tvoja povinnosť
  2. prosím dbaj na správne zabalenie, nech sa tovar pri preprave späť k nám nepoškodí
  3. do balíčka pribal papier s formulárom pre odstúpenie (stiahneš TU) alebo aspoň papier s vyjadrením a identifikáciou objednávky (číslo objednávky, mail z ktorého si objednával) a číslo účtu na ktorý ti vrátime peniaze
  4. bez identifikácie objednávky nevieme z ktorej objednávky tovar je a bude tu čakať pokiaľ sa sám neozveš
  5. balíček prosím neposielaj s dobierkou nebude prevzatý
  6. balíček pošli späť k nám na adresu:
    fyftstore s.r.o.
    Osadní 35
    Praha 17000
  7. tovar je možné vrátiť aj osobne priamo u nás na pobočke

4. Akonáhle k nám tovar dorazí a my ho skontrolujeme, dáme ti vedieť, že je všetko v poriadku a vybavíme všetko podľa dohovoru s tebou

 

Reklamácia

S reklamáciami je to trochu inak. Každá reklamácia je iná a musíme k nej pristupovať individuálne.

Najlepší spôsob, akým môžeš postupovať je nasledovný:

  1. - poškodený produkt odfoť, ako najlepšie vieš vrátane detailu poškodenia a identifikuj z ktorej je objednávky
  2. - fotky nám pošli na objednavky@fyft.sk
  3. - akonáhle si tvojho mailu všimneme fotky vyhodnotíme a napíšeme ti ohľadom ďalšieho postupu.
  4. - nič viac ani menej je to jednoduché - cez fotky dokážeme odhadnúť, čo sa stalo alebo kde je príčina a môžeme ti rovno poslať náhradné súčiastky či nový kus a pod. nemusíme si tak posielať tovar tam a späť a celú záležitosť tak urýchlime
  5. pokiaľ bude potrebné tovar poslať k nám vždy prilož identifikáciu z akej objednávky je tovar a čo je s ním zle
  6. V prípade, že bude potrebné tovar zaslať k nám, vyplň tento reklamačný formulár a zašli ho spoločne s produktom.